نفروپاتی دیابتی با کراتینین 890 می خواهید به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 890 می خواهید به دیالیز

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 890 می خواهید به دیالیز، چه باید بکنم؟ در واقع، به عنوان یک نفرولوژیست، من همیشه افرادی که سطوح بالای کراتینین و نشانه های شدید، اما نمی خواهم به دیالیز ملاقات کرد. اما من باید بگویم که، به عنوان بیماری کلیوی بیمار، شما می توانید نه تنها به شما آن را دوست و یا دوست که نیست، زیرا شما باید به مبارزه با این بیماری، تا زمانی که آن را برای درمان خود لازم است، شما باید آن به طور جدی. البته، شما همچنین حق را به یک انتخاب که آن را به چه نوع درمان شما را دریافت خواهد داشت.

به عنوان یک مراقبت از بیمار دیالیز نفروپاتی دیابتی با کراتینین 890؟

در واقع، دیالیز، به عنوان یکی از درمان های متداول برای نارسایی کلیه، او می تواند کمک به بیمار برای بهتر زندگی می کنند با ساخت قطعات از کلیه ها. با کمک این مایع دیالیز اضافی و سموم دیگر را می توان از خون از بین می رود، سطح تا بالای کراتینین و سایر علائم می توان تا حدی برطرف شده است.

اگر بیماران نفروپاتی دیابتی تمایلی به در دیالیز هستند، چه باید بکنند؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز برخی از عوارض جانبی را، در حالی بهبود علائم، به ویژه با شرایط دیالیز طولانی است، بنابراین برخی از بیماران تمایلی به آن را دارند. با توجه به این بخش از بیمار، آنها می توانند برخی از درمان های جایگزین که ممکن است به آنها کمک کند به لذت بردن از با کیفیت بالا از زندگی بدون دیالیز را انتخاب نمایید. یکی از درمان های پزشکی Osmotherapy به شناخته شده ترین میکرو چینی است تنها مفید برای تسکین علائم است، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود بخشد.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان های جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید با ما ارسال ایمیل و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: